Snel afvallen is gelukkig niet zo moeilijk als het lijkt

Het valt of staat alleen wel met de juiste keuze voor het juiste dieet of de juiste methode. Daarvoor is deze site: om jou te helpen de keuze te maken die perfect aansluit bij jouw lichaamsbouw, jouw persoonlijke situatie en je mentale gesteldheid, kortom: bij jouw leven.

Nu vraag je je misschien af: wat heeft dat allemaal met snel afvallen te maken? Dat gaan we je nu uitleggen. Je hebt vast wel eens eerder een dieet gedaan of een methode of stappenplan gevolgd. De een is waarschijnlijk beter verlopen dan de ander. Maar hoe komt dat? Lees verder op deze site om daar meer over te weten te komen.

Tijd dus om te breken met je belemmeringen!

Snel afvallen

Top 5 belemmeringen voor snel afvallen

  • Je lichaam protesteert (hoofdpijn, chagrijnig,...)
  • Hongergevoel (ook snel na het eten)
  • Sterke drang naar bepaald voedsel (die geur!)
  • Sociale druk (etentjes & verjaardagen!!)
  • Emoties (emotie-eten)
  • Snel afvallen

    Klantbeoordelingen

    De getoonde producten zijn uitvoerig getest en uitstekend bevonden, zowel door experts als door vele duizenden tevreden gebruikers.

  • Snel afvallen

    Goede reviews

    Naast cijfermatige beoordelingen kun je ook veel echte ervaringen van gebruikers bekijken. Bijvoorbeeld op deze site of op de productsites (voorbeeld Vitadis).

  • Snel afvallen

    Gewichtsverlies gegarandeerd

    Alle afslankmethoden leiden tot een aanzienlijk tot zeer sterk gewichtsverlies, mits je ze écht volgt.

  • Snel afvallen

    Hulp bij afvallen

    Bij oa Vitadis is een afslankcoach inbegrepen. Klik hier voor vragen en antwoorden omtrent coaching.  Voor de meeste mensen erg belangrijk om het vol te houden. Vaak het verschil tussen wél en niet slagen.

  • Snel afvallen

    Online bestellen en volgen

    De afslankmethoden zijn meestal (ook) digitaal en meteen te downloaden. Je hoeft dus niet te wachten maar kunt meteen beginnen aan het figuur van je dromen!

  • Snel afvallen

    Garantie

    Veel afslankmethoden hebben een niet-goed-geld-terug-garantie. Zie het 7×7 afslankboek. Zodat jij zorgeloos aan de slag kunt om gewicht te gaan verliezen. Dus: waar wacht je nog op…

Snel afvallen

Lees hieronder echte Vitadis ervaringen

HET WERKT ECHT!

Dat het Vitadis Slanker leven plan werkt is me nu wel duidelijk, man wat een resultaat! Ik ben van plan om in totaal 2 nu nog weken door te gaan zodat ik nu wél een keer mijn streefgewicht bereik!

Mylou
Mylou Ervaring Vitadis Vrouwen

GEWELDIG DIEET!

Ik ben nu ruim 3 weken bezig met Vitadis en het resultaat is geweldig! Ik voel me energieker en zit beter in mijn vel en het mooiste is, mijn vrouw is er ook ontzettend blij mee!

Ron
Ron Ervaring Vitadis Mannen

Snel afvallen binnen 1 week - 10 tips

Wil je gewicht verliezen en dus snel afvallen voor bijvoorbeeld een feestje, de zomer of een bruiloft?

Dan kun je:

  1. Accepteren hoe je eruitziet (en later wel weer wat Facebook foto's plaatsen)
  2. Stoppen met eten
  3. Dit eenvoudige plan volgen
  4. Dit plan én een afslankmethode volgen (beste resultaat)

We komen daarom met dit aanvullende vet-verbrand-plan dat echt zeker een aantal extra kilo's zal schelen binnen zeven dagen . En dat zonder honger, bizarre maatregelen of het vermijden van hele groepen voedingsmiddelen.

Maar: HOE kan ik dan snel afvallen?

Het draait allemaal om kleine offers in combinatie met specifieke technieken en afslankmethodes. En in plaats van je een one-size-fits-all oplossing aan te bieden, denken wij dat je meer kans hebt je aan je plan te houden als je het eten en de lichaamsbeweging kiest die passen bij jouw leven.

Dus kies tenminste 4 van de expert-tips uit de lijst hieronder en doe de belofte om ze in je dagelijkse schema op te nemen, zeker zeven dagen achter elkaar. Als je écht aan de bak wilt kun je er een paar meer nemen of één van de aanbevolen afslankmethodes erbij doen. Hoe meer je er kiest, hoe meer gewicht je verliest. Als je nú begint zul je je volgende week al een stuk lichter voelen en er bovendien strakker en beter uitzien (wat een lekker vooruitzicht is dat, stel jezelf eens voor over een week maar dan frisser, energieker en strakker?!).

1) Drink hoofdzakelijk water

Een sport- of energiedrank, vruchtensap of bier: elke portie bevat minimaal 100 calorieën. Toch voeden deze dranken niet hetzelfde als 100 calorieën voedsel dat doet, dus ze zijn eigenlijk een verspilling. Andere dranken zijn vaak weer rijk aan zout of suiker, die je lichaam verleiden tot het vasthouden van water, wat je weer dik maakt.

Water bevat echter nul calorieën of suikers en weinig tot geen natrium, waardoor het het perfecte afslankdrankje is voor snel afvallen. En vreemd genoeg, het helpt daadwerkelijk ook nog bij het doorspoelen van het overtollige water in je lichaam en geeft een kickstart aan je stofwisseling. Als je gewoon water te saai vindt, kun je citroen of muntblaadjes toevoegen. Heerlijk!.

2) Geen brood en pasta

Het verwijderen van alle witte graanproducten - zoals witte rijst, spaghetti en brood - zal direct je gewicht naar beneden brengen en een uiterlijk verschil maken, omdat de enkelvoudige koolhydraten in deze levensmiddelen een opgeblazen gevoel veroorzaken, vooral rond je buik. Enkelvoudige koolhydraten zijn slecht voor je figuur en je gewicht, omdat ze heel snel zijn verteerd, waardoor je daarna weer honger hebt en meer kans om later veel te eten..

Om een stap verder te gaan -in plaats van ze te vervangen door gezondere maar toch nog steeds vullende volkoren broodproducten die weer een opgeblazen gevoel veroorzaken- adviseren wij om meer groenten of Smoothies voor deze week te kiezen. Zo wordt een broodje kip een kipsalade en chips en dips veranderen in wortelen en dips. De meervoudige koolhydraten uit groenten worden langzamer verteerd, zodat je je langer vol voelt. En omdat groenten vooral uit water bestaan, helpen ze ook weer mee bij het doorspoelen van je lichaam, met weer gewichtsverlies tot gevolg. Dubbel effect dus!

3) 30 minuten per dag cardio

Elke training die je hartslag verhoogt zal calorieën verbranden. Maar voor snel afvallen is het nog beter en zul je veel meer calorieën verbranden als je een cardioroutine kiest die meerdere spieren tegelijk aanpakt.

Drie dingen zijn hiervoor ideaal: spinning, cardio kickboksen of bootcamp. Een half uur van elk verbrandt zo'n 200 tot 300 calorieën, terwijl het ook je armen, benen en taille slanker maakt.

Je kunt zelfs nog meer calorieën per sessie verbranden als je interval-training doet: afwisselend heftige cardiotraining afgewisseld met rustige activiteit. Experts zijn het er niet allemaal over eens waarom het werkt, maar trainers zweren erbij! Een perfect supplement voor nóg betere resultaten is trouwens de pre-workout.

4) Drink koffie een uur voor je gaat sporten

Dit is de enige uitzondering op de alleen-water-drinken regel: net zoals koffie je 's ochtends op het werk productiever maakt, zal je workout veel beter verlopen na een kop koffie met een scheutje magere melk (ongeveer 11 calorieën) of gewoon zwart (slechts 5 calorieën). Je zult meer calorieën verbranden zonder te beseffen dat het komt omdat je meer wilt presteren.

5) Dagelijks on-top seks (Tip speciaal voor vrouwen!) 

Niet dat je een excuus nodig hebt om elke dag met je man te seksen natuurlijk, maar het feit is dat de vrouw bovenop een echte vetsmelter is. Bovenop betekent dat je zelf al het werk doet en hoe actiever je bent, hoe meer calorieën je verbrandt - tot wel 144 gedurende 30 minuten.

Vrijen verhoogt ook nog eens het niveau aan endorfines, die helpen om het hunkeren naar voedsel te verdrijven (zie Belemmering Nummer 3 op deze pagina). Als je ook nog eens de omgekeerde positie kiest (de cowgirl, dat wil zeggen afgekeerd van je man) dan krijgen je dijen en billen nog eens een extra workout. Zo wordt snel afvallen ook nog gewoon heel erg leuk.

6) Doe om de andere dag 36 push-ups en lunges (uitvalpassen) 

Deze fitness-basics zullen helpen om je spieren te beeldhouwen en je zult er veel strakker gaan uitzien in no-time. Doe om de andere dag drie sets van 12 elk. Push-ups zijn gericht op je bovenlichaam, terwijl lunges je billen, heupen en dijen aan het werk zetten.

Snelle tip: Zorg ervoor dat je rug en benen in een rechte lijn blijven tijdens de push-ups: dit zal je spiervorming verbeteren. Ook kun je nog meer spieren opbouwen met de lunges als je gewichten in elke hand te houdt tijdens de oefeningen.

7) Slaap 30 minuten meer per nacht

Dat extra half uur, of je nou 5 of 8 uur gewend bent te slapen, zal je genoeg opfrissen zodat je betere voedselkeuzes zult maken. Met andere woorden, geen snelle suiker-fiks voor het ontbijt op zoek naar energie en niet het gevoel geven zo lusteloos te zijn dat je fitness maar een keer overslaat... Meer rustgevende slaap (7-8 uur is het beste) en verhoogt ook je stofwisseling. Plus: omdat je lichaam spieren bouwt terwijl jij slaapt, staat extra slaap gelijk aan betere spierspanning.

8) Geef één eet-guilty-pleasure op

Het uitbannen van één verwennerij - zoals de kroket die je eet tijdens de lunch of het chocoladedessert na elk diner- zal een paar honderd calorieën van je dieet afhalen. En dit leidt uiteraard tot minder flubbers. Plus: je lichaam merkt echt niet dat je dit niet meer eet, behalve dan dat je je er beter door voelt en er slanker uit gaat zien.

9) Eet zalm als lunch

Het zit vol met voedingsstoffen voor spieropbouw en geeft je huid een gezonde gloed door de oliën. Sommige voedingsdeskundigen beweren dat het eten van een deel van de zalm (maakt niet uit hoe die is klaargemaakt) direct je gezichtsstructuur verbetert!

10) Volg een afslankplan

Uiteraard kan deze laatste tip hier niet ontbreken aangezien wij een sterk voorstander hiervan zijn om je goed op weg te helpen en te houden. En als je écht binnen 1 week resultaat wilt zien, kunnen we gewoon niet om de op deze site getoonde afslankplannen heen. Ze werken allemaal goed, zie ook alle tevreden recensies, maar elk op zijn eigen manier.

Dus: wil je snel afvallen? Kijk goed welke methode het beste bij je past en GA ERVOOR!!

Dan zul je niet alleen snel afvallen maar ook veel langer dan 1 week slank blijven zodat je nooit meer terug wilt.